baner1.jpgbaner2.jpgbaner3.jpg
 

Do wszystkich sprzedawanych przez naszą firmę narzędzi, zapewniamy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Nasi pracownicy posiadają niezbędną wiedzę do serwisowania naszych urządzeń. Dysponujemy odpowiednio wyposażonym stanowiskiem do testowania i serwisu nitownic.

Firma Wojtech posiada możliwość przygotowania narzędzia pod indywidualne potrzeby klienta. Dążymy do tego, by serwisowane przez nas nitownice, dostarczały użytkownikom  komfortu pracy przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i wydajności.

Nasi pracownicy chętnie doradzą optymalny dobór nitownicy w zależności od obciążenia i charakteru pracy jakiemu zostanie ona poddana. 


Wysyłka do serwisu

 

  1. Narzędzia wysyłamy na adres: Wojtech s.c. ul. Przemysłowa 16, 95-050 Konstantynów Łódzki.
  2. Narzędzia powinny być starannie zapakowane.
  3. Do paczki prosimy dołączyć krótki opis usterki oraz dane osoby z którą mamy się kontaktować (informacje można również wysłać na email: wojtech@wojtech.com.pl), brak tych danych może skutkować wydłużeniem czasu naprawy lub zwrotem narzędzia bez naprawy.
  4. Do narzędzi objętych gwarancją prosimy dołączyć ksero dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej.
  5. Klient dostarcza narzędzie do serwisu na swój koszt. Serwis odsyła naprawione narzędzie bez kosztów  transportu w przypadku naprawy gwarancyjnej lub jeśli naprawa przekroczy wartość 500 zł netto, w  każdym innym przypadku koszt wysyłki wynosi 21,50 zł netto przy przedpłacie i przelewie a 30 zł netto przy  pobraniu

 

Informacja o kosztach w przypadku rezygnacji z naprawy.

    1. Do każdego narzędzia, przy którym klient zrezygnuje z jego naprawy, zostanie doliczona opłata za robociznę i przedstawienie kosztorysu.
    2. Dla narzędzi ręcznych 50 zł netto, dla pneumatycznych i elektrycznych 100 zł netto, plus koszty  przesyłki.

Pomoc techniczna:

wojtech@wojtech.com.pl

tel. 509 966 703

tel. 501 144 505

Loga 2.jpg