Do wszystkich sprzedawanych przez naszą firmę narzędzi, zapewniamy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Nasi pracownicy posiadają niezbędną wiedzę do serwisowania naszych urządzeń. Dysponujemy odpowiednio wyposażonym stanowiskiem do testowania i serwisu nitownic.
Firma Wojtech posiada możliwość przygotowania narzędzia pod indywidualne potrzeby klienta. Dążymy do tego, by serwisowane przez nas nitownice, dostarczały użytkownikom komfortu pracy przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i wydajności.
Nasi pracownicy chętnie doradzą optymalny dobór nitownicy w zależności od obciążenia i charakteru pracy jakiemu zostanie ona poddana.
Wysyłka do serwisu
- Narzędzia wysyłamy na adres: Wojtech s.c. ul. Przemysłowa 16, 95-050 Konstantynów Łódzki.
- Narzędzia powinny być starannie zapakowane.
- Do paczki prosimy dołączyć krótki opis usterki oraz dane osoby z którą mamy się kontaktować (informacje można również wysłać na email: wojtech@wojtech.com.pl), brak tych danych może skutkować wydłużeniem czasu naprawy lub zwrotem narzędzia bez naprawy.
- Do narzędzi objętych gwarancją prosimy dołączyć ksero dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej.
- Klient dostarcza narzędzie do serwisu na swój koszt. Serwis odsyła naprawione narzędzie bez kosztów transportu w przypadku naprawy gwarancyjnej lub jeśli naprawa przekroczy wartość 500 zł netto, w każdym innym przypadku koszt wysyłki wynosi 21,50 zł netto przy przedpłacie i przelewie a 30 zł netto przy pobraniu
Informacja o kosztach w przypadku rezygnacji z naprawy.
- Do każdego narzędzia, przy którym klient zrezygnuje z jego naprawy, zostanie doliczona opłata za robociznę i przedstawienie kosztorysu.
- Dla narzędzi ręcznych 50 zł netto, dla pneumatycznych i elektrycznych 100 zł netto, plus koszty przesyłki.
Pomoc techniczna:
tel. 509 966 703
tel. 501 144 505